Jumaat, 22 Mei 2015

Diet Oh Diet



Dua bulan dah entry yang sebelum ni aku kata nak diet. Tapi semangat memasak dan makan lagi tinggi dari semangat juang diet.haha. En suami pun perli kata dah berpuluh kali dah dengar nak diet tapi hampeh.huhu..Rasanya apa yang aku teringin makan dan masak dah buat semua. Kena kurangkan aktiviti masak la kalau nak diet. Afia pun dah dua tahun, aku dah mula beri susu tepung, so waktu yang tepat untuk aku kembali ke jalan yang benar.haha..

Semangat ni nak nampak cantik 8hb6 ni ada majlis. Adoi tak menahan lagi dua minggu kau rasa boleh turun berapa kg?hehe. Nanti aku update diari diet setiap hari. Insyaallah semoga istiqomah. At least kembali kurus raya nanti kan. Baru semangat nak bergaya dihari raya. Turn aku raya oii tahun ni. Syoknya..tak sabar nak bertemu ramadhan.

Dah jom kita senam!hehe