Isnin, 29 April 2013

Tips Dan Panduan Kurus Untuk Kurus




3 ulasan:

BUNDA berkata...

Assalam...
Bunda ni jenis yang susah nak gemuk..kalau nak kurus senang sangat...
Biasa berat dalam 46kg-53kg...rangka dan ketinggian sederhana...
Mungkin dah keturunan kot...

sal ya berkata...

Yg penting semangat nak kurus tu ada. My fren semangat takde. Consume produk kejap je lps tu berhenti. Mcm mana?

Hafez Zahruddin berkata...

Tak elok badan berat sangat ni. Tak baik untuk kesihatan.
Macam kisah saya, February 2014 lepas, saya cecah 120kg. Doktor dah diagnose saya borderline diabetis. Dia suruh saya turun sampai 68kg.

Nasib la tak lemah semangat, terus jugak usaha turunkan berat badan.

Jun lepas, timbang dah 102kg. Syukur. Walaupun masih gemuk, tapi ada la improvement.

Bulan Julai ni nak timbang lagi berat badan. Nervous!

Hafez the Great
sedang berusaha untuk capai 68kg...