Pages

Jumaat, 20 Januari 2012

Cabaran Kurus dan Sihat!


Terbeliak bebola mata bila melihat nombor yang tertera pada penimbang. Sudah lama tidak diketahui kondisi berat badanku, namun aku memang mula merasakan lemak yang semakin berleluasa dibahagian perut dan sekitar tubuh. Rupanya berat aku naik 3kg! Ya T.I.G.A K.I.LO..Seram gila! Berat yang sebelum ni pun dah cukup seram ok..


Bila melihat kawan-kawan blog yang teruja menurunkan berat badan bermula tahun baru dengan azam yang kuat, aku malu pada diri sendiri, aku tak kuat semangat seperti mereka. Banyak betul halangan nafsu sebagai insan yang tidak kuat hatinya. Hari ini 20hb Januari 2012 aku jadikan titik tolak kepada permulaan untuk menyahut cabaran kurus dan sihat! WISH ME GUD LUCK!







1 ulasan:

Apple berkata...

wah!!!! goodluck Puan Kutu!!!!! Mari sama2 kita excercise!! Saya pun dlm process nak trun kn brat bdn, baju2 dah ketat. n parents saya slalu bising pasal lengan besar la etc2.. haihhh wt lg low self esteem je.. 1, 2, 3,... 1000 skip, skip, skipping..