Petua Mengempiskan Perut

Sumber GAMBAR

Macam tau-tau je perut aku makin menggelebeh, tiba-tiba pula jumpa petua mudah mengempiskan perut :

Ambil sekeping asam keping dan rendamkan ke dalam air panas. Biarkan ia menjadi suam lalu diminum. Amalkannya pada waktu pagi dan malam. Insya-Allah anda akan mendapat hasilnya.


Kena beli asam keping banyak-banyak ni, tapi tak tahulah boleh telan ke tak.haha..







11 ulasan:

Muhammad Saiazuan Norhalik berkata...

asam ek.. huhu mkn ckt2 leh la.. mkn bnyk2 t jd pelupa pulak :D

c'axoera ヅ berkata...

follow sini....hrmmmm salu seat up ajer..:)

nur anis berkata...

alamak..sedap ke air asam keping tu..huhu

eita berkata...

waaa..leh cuba ni

lieynanilaz berkata...

hoho....adakah masam!!...

puanbee berkata...

pahit oo asam keping tu kutu .. nanti masukkan blog kutu di blog diet bee ek haha ..

LadyBird berkata...

akak.. kalau ayah lady, ayh makan asam yang diletakkan dalam kuah singgang ikan.. sedap.. x perlu rendam ngn air panas.. :D rsnye pun sedap..

adan berkata...

nak jugak ar camni.. tp maner nak dapat?

C'Jai berkata...

dah try ke..? camana rasa dia..?

Hanie Dew berkata...

minum air je kan.asam tu tak payah telan kan.

cara berkata...

tak payah telan minum asam je