Pages

Rabu, 4 April 2012

Nafsu Semakin Tidak Terkawal



Wah dah lama tak menaip disini. Sebulan lansung tak berupdate. Dua bulan lepas berat aku turun sekilo tapi sejak kebelakangan ini, aku agak aktif makan. Makanya niat dan semangat untuk kurus semakin jauh. Bulan lepas langsung tak timbang. Entah apa sudah jadi pada berat aku. Entah bertambah berapa kilo, entah tidak berubah kedudukan agaknya.


Pemakanan yang semakin tidak terkawal menzahirkan perut yang bertambah buncit. haha. Serius aku masih cuba mengawal nafsu makan. Bila mengurangkan jumlah nasi dalam hidangan harian, aku semakin makan dengan kerap. Kadang-kadang aku makan dalam jumlah yang banyak pula jika tidak menikmati hidangan dengan kerap. Nampaknya sudah tiga bulan percubaan menurunkan berat badan menjadi sia-sia. 


Wahai Kutu..April ini sila bersemangat kembali!









Tiada ulasan: