Khamis, 19 April 2012

Day 2 : Cabaran 7 Hari



Hari Kedua (Sayuran berdaun hijau , sup , kentang putar tanpa mayonis dan mentega , tak ada nasi lagi )

  • Semua jenis sayuran yang baik kecuali kacang pes dan jagung.
  • Kamu tidak dibenarkan makan kacang panggang dan seumpama dengannya.
  • Makan sehingga kamu sendiri puas dengan rasa sayur itu.
  • Paling disyorkan sayuran berdaun hijau.
  • Makanlah sebanyak mana sup yang kamu mahu.
  • Sebelah malam pula makan kentang putar dalam hidangan besar.
  • Amaran penting, lupakan mentega dan mayones. Gantikan dengan sedikit garam dan lada hitam sebagai perasa.

Diet Kutu : Day 2


Hari ni kurang sikit makan sebab rasa tak selera. Sup bayam tu pun makan sikit je. Hari yang agak meletihkan juga, tapi cuba mengawal perasaan sebaik mungkin. Petang tak makan sebab aku tidur.

0630 am : Sebelah buah pear
0930 am : 1/2 mangkuk sayur kankung
1200 pm : Sup sayur bayam
0100 pm : Sebiji epal hijau
0530 pm : Kentang putar
0730 pm : Sekeping biskut sayur


* Macam biasa aku hanya minum air masak. Aku makan gak dua tiga cubit ikan goreng.hehe..Pastu kentang putar ada sedikit derhaka letak chezzy sauce yang beli dekat Kakyong. 









1 ulasan:

puanbee berkata...

siap letak cheezzy sos tu .. naya .. bee sakit period tk leh diet mcm ni , lg tambah2 sakit perut huhu