Jumaat, 20 April 2012

Day 3 : Cabaran 7 Hari



Hari Ketiga (menu hari pertama dan menu hari ke dua, tanpa kentang putar )

  • Gabungkan menu hari pertama dan kedua.
  • Tetapi tidak perlu kentang putar untuk pelan hari ketiga ini.
  • Jika betul-betul mengamalkan diet ini, kamu sebenarnya sudah berjaya menurunkan berat antara dua kilogram hingga tiga kilogram. 

Diet Kutu : Day 3

Wah tak sangka 3 hari sudah aku berjaya sahut cabaran.haha..Hari ni kerja pagi jadi aku tidak makan secara kerap, sekali makan buah banyak pulak tu. Tak sanggup nak buat sayur bayam yang ada dalam peti ais pasal semalam punya pun masuk tong sampah. Hari ni punya menu macam tersasar jauh dari cabaran asal. Belasah jer la!

0930 am : Sebiji epal hijau dan sebelah buah pair
0100 pm : Sup sayur (brokoli, lobak merah dan baby jagung) dan sedikit ikan cencaru bakar.
0500 pm : Sebelah buah pair


* Hari ini aku agak kurang minum seperti biasa. Air manis memang tak sentuh lagi. Perut aku dah dapat menyesuaikan diri agaknya. 3 kali saja aku makan dalam sehari tapi tak lapar. Sebelah malam mula-mula ingat nak buat oat, tapi disebabkan malas aku hanya minum air masak.hehe. 





Tiada ulasan: