Pages

Isnin, 23 April 2012

Day 5 : Cabaran 7 Hari



Hari Kelima (daging dan tomato, daging ayam atau  ikan, 6 biji tomato dan juga sup, tak ada nasi lagi )

  • Hari untuk daging dan tomato.
  • Kamu dibenarkan untuk makan daging putih (ikan atau ayam) antara 300 hingga 600gram, selain makan 6 biji tomato segar.
  • Tomato sebenarnya membantu mencernakan protien dari mencuci pembinaan asid urik.
  • Pengambilan sup sudah memadai diambil sekali sahaja.

Diet Kutu : Day 5


Stok ikan banyak dekat rumah, jadi aku buat ikan masak singgang campur tomato untuk tiga kali makan. Disebabkan tomto tak berapa nak segar, aku buat 5 biji saja. Day 5 ikut menu kan? Sup je skip.hehe.. 


1030 am :  2 ekor ikan kembung dan 2 biji tomato
0430 pm : 2 ekor ikan kembung dan 2 biji tomato
0730 pm : 1 ekor ikan kembung dan 1 biji tomato


* Minum air masak saja. Aku tak rasa aku diet secara extreme sebab so far aku tak rasa lapar sangat, Alhamdulillah.



Tiada ulasan: