Pages

Ahad, 27 Mei 2012

26/05/2012 - Day 1



Empat hari sebelum ni aku buat Atkins Diet ternyata aku kena sembelit. Tadi nak buang air besar gila punya susah.haha..Kononnya nak buat telur separuh masak untuk breakfast, tapi tak menjadi, telur aku macam tak masak je. Fail sungguh. Nampak sangat jarang rebus telur.hehe..Sebiji dah tertelan, lagi sebiji aku goreng dengan sedikit minyak guna kuali leper.


Before Breakfast : 4 gelas air kosong (berapa liter ekk aku tak sukat pula)

0815 am  : 
  • 1 biji telur separuh masak.
  • 1 biji telur goreng.


Before Lunch : 1 liter air kosong


1215 pm : 
  • Tomyam ayam (dalam dua ketul juga aku rasa) + sedikit cendawan + sebiji tomato.
  • Seketul peha ayam goreng.

Untuk dinner cadangnya nak bakar ayam, tapi en suami pula tinggalkan ayam goreng yang lunch lagi satu ketul. Tak ada orang makan maka terpaksa aku yang ngap. Ada si chubby boleh la bagi itu budak. So aku guna sebagai menu dinner aku. Tak payah bakar dah, dasar malas walaupun masuk oven je.kihkih..



Before Dinner : 2 liter air kosong

0630 pm :
  • 1 Ketul kepak ayam goreng 
  • Sayur kailan goreng dengan isi ayam ( 1 ketul kecil)


Before sleep : 1.5 liter air kosong




* Tekak aku asik haus saja. Lepas minum buang, lepas buang minum.haha. Hari ni banyak gila aku minum, 5 liter juga. Cuma tak tahan asyik pergi toilet, nasib hari ni tak kerja. Duduk rumah pun home alone.hiks..

 


    Tiada ulasan: