Pages

Sabtu, 26 Mei 2012

Buat Semula Diet Atkins





Blog utama tu dah tak berupdate. Aku asyik google tentang diet saja.hehe Melalui pembacaan aku jumpa blog sorang mamat nie namanya dzul. Beliau pemilik blog http://www.taknakgemuk.com/ yang dah berjaya dengan Atkins Diet. Bila khatam blog beliau, aku lebih faham dan mendalami mengenai diet high protein ini, so dengan bangganya aku nak mula balik diet atkins dari day 1 sebab aku rasa day 4 aku yang sebelum ni macam dah kantoi sebab makan KFC dan sos. Sebelum tu yang makan chicken chop tu pun macam kantoi gak.haha..


Esok mulakan semula Day 1.huhu Bazir masa 4hari dah. Tapi takpe, mana ada benda yang senang. Dalam 3 bulan dah turun 8kg tanpa Atkins Diet satu pencapaian juga.Bangga seh! SEMOGA DAPAT TURUN DENGAN BANYAK LAGI DENGAN ATKINS!









Tiada ulasan: