Pages

Rabu, 30 Mei 2012

29/05/2012 - Day 4



Hari kerja office hour, baru nak breakfast, abah telefon bagitau Aiman nak ikut balik Alor Setar. Aku pun balik rumah sekejap siapkan baju budak chubby tu, so lambat pula aku sarapan hari ni. Lunch pun jadi dua kali. Balik kerja en suami ajak teman makan.hehe


Before Breakfast : 2 gelas + 1 liter air kosong


1030 am : 

  • 1 biji telur rebus
  • 1 biji telur dadar
  • Salad
Before Lunch : 1.5 liter air kosong

0145 pm : Ikan saiz kecil.
  • 2 ekor ikan kembung singgang rebus
  • 1 ekor ikan kembung goreng
  • Salad
0500 pm :
  • 3 ekor ikan kembung singgang rebus
  • 1 ekor ikan kembung goreng
  • Sedikit salad

Before Dinner :  1 liter air kosong 

0730 pm : Salad campur ( all mix together)
  • Seketul kecil ayam dadu (goreng dengan sedikit minyak)
  • 5 ekor udang (campur dalam ayam)
  • 1 keping keju chesdale
  • 3 slices timun
  • 1/2 sudu mayones
Before sleep : 1 liter air kosong

Hari yang menjatuhkan semangat. Abah lorat betul kata jangan diet sangat sampai tak makan. Nanti sekerempeng! ohh tak suka!hiks..En suami pula dok kata aku kurus sangat tak lawa, tapi aku rasa macam aku gemuk lagi. (yang ni ok sebab beliau suka melawak, tapi kadang-kadang sakit hati juga (kahkah) bila tak larat sikit beliau dok kata, tu la..diet sangat! Aku kalau kerja office hour balik rumah memang lembik sikit walaupun tak diet). Uwaa..takda orang beri semangat! Opismate aku kata sekarang badan aku dah ok, kalau kurus sangat tak elok. Uwaa lagi..rasa macam nak terus stop je buat induction nie!haha..



Tiada ulasan: