Jumaat, 25 Mei 2012

Atkins Diet : Day 3



Kerja malam so lepas bangun solat, sambung tidur balik sebab tak ada yang menggangu. Kalau ada Aiman pagi-pagi dah bising lapar.hehe. Celik mata dah hampir pukul 10. Fikirkan malas memang tak makan aku hari ni. En suami pula dah beberapa hari tak kerja sebab ikan tak ada. Kalau beliau tak kerja, maknanya stok ikan dekat rumah pun ilek. Yang ada cuma telur. En suami ajak makan luar, tapi aku malas sebab nanti orang tengok pelik aku makan lauk jer, apa kes.haha..Dengan tahap kemalasan tinggi, aku ke kedai juga membeli seekor ayam dan sayur.


10 00 am : 1 keping Chesdale
1230 pm : Sup ayam dan sedikit buncis goreng

Petangnya asyik menonton TV kemudian tidur, so hanya minum air kosong sampai tak larat ulang alik ke toilet.hiks. Sampai tempat kerja terus makan.


0700 pm : 3 ketul ayam bakar ( saiz kecil), salad dan sebiji kecil tomato.


* 3 liter air kosong




- Kejap lagi nak dating dengan en suami boleh timbang, harap-harap turun gak la sekilo dua.hoho..





Tiada ulasan: